Små grodorna...

Jamen, GLAD MIDSOMMAR då mina kära vänner!!

Vilket underbart väder denna dagen bjuder på också... NOT!! Det är visserligen inte helt förfärligt, men det är ju förfan ingen värme. MEN.. såhär har det väl vart dom flesta midsommrarna på sistonde.

Grejer var det när man var "ungdom" å på turne.. Ha ha.. Då var det alltid fint väder vad jag kan komma i håg.. eller så är det just det där med minnet... det kanske inte var på topp just den här helgen förr i tiden! Ha ha.. Nä..så farligt var det inte, men ärligt talat så vad jag kan minnas så hade vi oftast fint väder när vi åkte ut till kusten. Men nu som sagt.. de sista åren har det ju fasen vart katastrof!!

Men men.. i nästa vecka ska sommaren komma vad det verkar som... i allafall om man kollar på yr.no å dom brukar ju alltid ha ganska så rätt. Å det hade vart gött om det var så, då vi ju förhoppningsvis ska sjösätta båten om nu Classe kommer hem i tid. Kommer bli härligt med första helgen i båten. Längtar redan lite.. men inte för mycket för då kan man lätt bli besviken om sjömmannen nu inte kommer hem trots allt.... :(

Jaha.. jag sitter på jobbet nu å ska ju faktiskt jobba, så det är bäst att jag fortsätter här nu, så att jag kan ta å komma hem någon gång. Är alldeless alldeles enam (konstigt??) och det är bara mitt knappande på datorn och P3 som ekar i rummet!! :( Men får ju skylla mig själv, då jag har valt detta alldeles själv.. men ja ja.. dåligt väder.. Classe är inte hemma å jag ska vara ledig på måndag. Gött få undan lite innan nästa vecka då!!

Ja ja.. men glad midsommar på Er igen då!! Nån som ska göra något rolig?? Jag åker i alla fall till Kga i eftermiddag. Firar midsommar med bror med familj och kompisar och i morgon fyller Rasmus 3 år å då blir det kalas på kvällen. Sen drar vi på kryssning på söndag till måndag.. Så ja.. vi får väl se hur pigg man är på tisdag!?!?

Kram då!

Kommentarer
Karin

Trevlig Midsommar :)

Kramar i massor :)

2009-06-19 11:51:33
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0