SOL!!



Wieeeee...det är sol ute!! Synd att jag vaknade så sent bara, men ändå skönt att få sova ut. Måste gå iväg till affären för att handla lite frukost. Eller kanske brunch rättare sagt.

Fundarar på att ta med mig en filt och så gå raka vägen ner till kanalen och lägga mig lite. Om det nu är så varmt som jag tror ute? Men när jag drog upp persiennerna så såg jag några som satt ute i bar överkropp, så det är det nog.

Kanske skulle man åka ut till kusten lite... Classes föräldrar har visst åkt dit sa Classe, så man skulle ju kunna dra dit och åka lite båt och käka räkor. Det hör lixom till när man är där. :)

Men njae.. jag stannar nog hemma tror jag och njuter av solen i Trollhätan i stället!!

Nä.. nu kurrar magen.. sags att gå till affären!

Ha en solig och skön dag!

Kommentarer
Karin

Härligt m fint väder.

Här hemma i kga är det jämngrått...

2009-06-14 12:20:19
URL: http://lillak24.blogg.se/
fredrik

nä nu skiner solen

2009-06-14 12:53:12
Linda

Gud vad gött att ni har så nära till kusten!!

2009-06-14 19:22:06
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0