Urk..


Me don't like....

Sådär ja!! Nu var man tillbax i Trollhättan igen och allt är i sin ordning. Känns dock som måndag, då jag ju var ledig igår. Hoppas att det gör så att veckan känns lite kortar och går lite fortare! :)

Lämnade Kga kl 06.00 i morses... lagom yrvaken. Men att åka igår kväll var inget alternativ, då jag var trött som en yr igelkott. Hade förmodligen somnat efter vägen och det är ju inte töpp!! Så i morses ringde kl 05.15 och då var det bara att stiga upp. Gjorde mig i ordning å tog med mig en macka att ha i bilen. Redan innan Degerfors kände jag att jag var trött.. eller.. jag hade förmodligen inte vaknat än! Ha ha.. Men det gick allt bra ändå. Det är bara att dra upp volymen på radion å sjunga med i låtarna som spelas.

Stannade i Götene, då jag missade att stanna i Mariestad.. Bilen går så hiskeligt fort numera, så jag bara swissar förbi saker och ting. Närå.. skämt å sido.. jag kör allt försiktigt, men jag missade ändå att svänga av mot RASTA, då jag satt i andra tankar. Förmodligen var jag mitt uppe med någon skönsjungande sång! :)

I alla fall så brukar jag, inte alltid, men ofta köpa kaffe efter vägen då jag ju tror att jag ska bli lite piggare av det. Dricker ju väldigt sällan kaffe annars å tycker itne att det är speciellt gott.. Men hur som helst så köpte jag det nu med.

För det första... Vanligt bryggkaffe.. vilket ju visserligen är det "godaste" kaffet... Men hallå!! 15:-.. Öhööö.. ja ja.. gott ska det ju vara. Men fy farao vilket vidrigt kaffe det var. Eftersom jag inte är någon van kaffedrickare kan jag väl egentligen inte säga va felet var, men jag tror banne mig att det var säldigt svagt! Det smaka bara skit helt enkelt!

Men nu är jag här å jag känner mig ändå rätt så pigg!! :) Så kanske får jag tacka det där kaffet i alla fall!!




Kommentarer
Jessica

Kan se dig framför mig, sjungandes (låtsas falskt) i bilen och brumma fram på vägarna :)

2009-06-02 09:49:58
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0