Ut och åka bil..

Jag har överlevt denna natten också!! :)

I går var jag för första gånen ut på lite utflykt. Vi åkte ner till mamma och Olle och fikade lite. Skönt att komma ut lite å röra på sig... eller ja.. få lite miljöombyte i alla fall. Blir ju ändå mest stilla sittandes! Helena kom förbi med sina barn Philip och Ludwig också...och dom hade med sig en liten "krya på  sig present". Det var gulligt tycker jag. :) Alltid roligt att träffa Helena också såklart.

Efter att vi varit hos mamma, så åkte vi vidare till pappa och Anna-Lena för lite kvälls grillnig. Mycket gott!!  Medans de andra gav sig ner till sjön för att bada, belv jag sittandes kvar på altan. Avundsjuk som bara den, eftersom jag ju också ville ner och doppa mig. :( Men men... jag får väl vänta tills i augusti! :)

I dag åker jag hemåt till Trollhättan igen.  Vi åker in till Örebro, dit Erik (lillebror) kommer med tåg, för att sedan ta min bil.. och mig med till Trollhättan. Han ska vidare ner till smögen, så vi tar väl en tur ner dit också.

Classe ringde förut å sa att han landat på landvetter, så nu är han hemma  också.. Det känns skönt. Nu har ännu en månad gått.. å när han åker nästa gång, så blir jag nästan av med gipset... :) Vet att det kommer gå fort och att gipset snart är borta igen...men jag vill ju samtidigt att det ska gå sakta, eftersom han nu äntligen är hemma igen.

Ja, vi får väl se hur sommaren blir.. Det blir ju i alla fall inte den semstern man hade planerat. Vi hade iofs inte planerat annat än att vara ute i båten , men eftersom jag inte kan röra mig ordentligt så man kan ju inte hitta på samma saker som när man är frisk. Men men.. vi får göra det bästa av situationen ändå!

Ha det gott i helgen med mycket sol och bad.. så hörs vi!
Kram


Kommentarer
Jessica

Gud va tråkigt att inte kunna åka ut med båten. Har du fått svar på vad som hänt med foten eller?

2009-06-26 19:23:50
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0