Ångest


Ja, nu kommer den...smygandes! Såhär är det varje gång jag varit iväg någonstans. Jag vill inte åka hem. Man lär känna ett ställe så fort och så vet man att om två dagar är vi inte kvar här, och vem vet hur länge det dröjer innan man kommer tillbaka... Om man nu ens gör det.

Men man ska ju leva i nuet och inte tänka så mycket på vad som kommer sen. jag vet att det blir bra att komma hem också, men ändå. Det är ett sånt gött liv här. :(

Jag är så tacksam och glad för att fått komma hit till Rio, och det har varit den bästa födelsedagspresent någonsin.Vi har sett så många saker, träffat och sett många nya människor, kännt värme, dofter och upplevt massa roliga saker tillsammans. Rio har allt. Samtidigt som du är mitt i staden, så kan du bara på någon minut ta dig ner till stranden och ta ett dopp.

Jag brukar ju säga att jag ska "flytta hit" efter varje resa vi åker på.. så nu blir det svårt.. för det finns många alternativ att välja på!! :)

Nej.. nu ska vi gå ner å äta frukost och sen gå ner till stranden.


Kommentarer
Elin

japp det har varit ljust & härligt nu några dagar :) Lovely :) men nu skulle tydligen vintern komma en sväng igen, men jag hoppas de har fel :P

Härligt ni verkar ha det :) hur länge e ni borta? kramkram

2009-03-21 21:36:37
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Nilla

Lite ångest är bara klädsamt när man varit på semester ett par veckor. Ingen idé att söka sympatier från oss blekfisar i Sverige, som för övrigt hade hela 10 grader varmt idag! Bit i den du....Men välkommen hem igen! Ska bli kul att höra om resan! Kram!

2009-03-21 21:38:52
Elin

jag vet faktiskt inte om deet är ngn repris :P I hope so :) kram

2009-03-21 21:46:46
URL: http://kvistelin.blogg.se/
fredrik

men du syrran du får tänka positift för om ett par månafer sä ska ju båten i sjön och våren har kommiy snappt här hemma å så är det musical opå fredag dt är väll nått att se fram mot ha ha ha ha

kramar fredrik,karin,amanda o rasmus

2009-03-22 08:58:46

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0