Buena Tarde...

Då satt man här vid datorn igen då. Lagom solbränd och svettig. :) Det är helt sjukt varmt här alltså. Går inte att jämföra med te.x Thailand ens. I dag har det varit 30 grader i skuggan och då kan Ni kanske tänka Er vad det är i solen.. Plus den höga luftfuktigheten. Det är så man kanppt kan ligga i solen för att det är så varmt. Men vi har ändå i dag vart nere å badat å pressat såklart.. Man får passa på.. för man vet ju aldrig med väderet här.. Även om det är hur varmt som helst så kan det ju bli dåligt å komma regna.

Gårdagen var mycket trevlig och vi åt och skrattade gott. Tyvärr så var jag å Classe rätt sletna efter ett dygns resande utan nästa någon sömn, så det blev en rätt tidig kväll ändå.. Men skönt i dag, då man vaknade utvilad å peppad på nya grejer. Och Gunilla.. vad jag vet så kommer du inte att behöva se mig i någon skvaller tidning än i alla fall. Ha ha..

I kväll ska vi åka och se på en fotbollsmatch... varför då kan man ju undra.. då ju varken jag eller Classe är speciellt inreserade av just fotboll. Men det ska jag tala om för Er att det är något som man bara måste uppleva när man är i Rio. Världens största fotbollsarena, Maracana.. som tar 200.00 personer. Det Ni. I kväll är det derby å man räknar väl med kanske dryga 50.000 bara.. Men ändå.. det är inte alla som vart på den arenan! :)


Lite bilder kommer senare, då vi inte vågat ta med kamerorna till stranden än.. utan använder oss av en engångskamer, pga stöldrisken. Classe tog lite bolder på poolen och utsikten igår.. men hans överföringskabel är såklart i väskan som fortfarande inte har kommit. Men som sagt.. bilder kommer...

Vi ringde till Air France idag å kollade med dom, då dom ju sa att vi skulle haft bagaget redan i morses.. men nu kunde dom inte lokalisera det alls...!?!? Vi frågade om ersättning och om vi fattade rätt så ersätter dom oss med 100 euro. Rätt okej ändå. Sen ska vi se om vi även kan få nåt från vår reseförsäkring via vårt försäkringsbolag. Det är ju inte gratis att inte ha några kläder mm... :)


Nä... nu ska jag hoppa in i duchen å göra mig klar... sen ska jag stå å vråla på en av världens största arenor. :)
Undara jag bara vem jag ska heja på.... Vasco elkler Botafogo???

Ha det så bra å så hörs vi snart igen.

Kram

Kommentarer
helena

Ni verkar ha underbart....härligt med massor av sol. Nu ikväll började det att snöa här....blää.



synd med bagaget bara, men classe kan väl låna en bikini av dig och gå omkring i :-)



Ha det gott.

KRAM PÅ ER

2009-03-12 22:20:31
Classe

Japp Helena, tack för tipset. Mia har precis införskaffat en ny stringbikini för att smälta in här bland övriga folket. Ska ta den imorgon

2009-03-13 02:13:28
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Olle

Jag vill ha bild på en skäggig Classe i stringbikinig !!!!!!!! Här har det snöat lite i natt, och om några timmar åker vi till mormor det är ju Fredag o mamma är ledig ! Ha dä gött !

2009-03-13 07:42:49
Mia

Ha ha.. Classe låter hälsa att det är förskottsbetalning om såna bilder ska visas här på bloggen. Och jag kan även meddela, och kanske göra Er besvikna, men någon stringbikini är inte inhandlad heller. :)

2009-03-13 11:07:21
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0