Hello Air conditioner!!

Jorå.. vi har allt ett rum med air condition, men jag får nog ställa mig på en stol och titta på vad gradantalet står på egentligen. Sitter nyduschad på sängen med en öl i handen... Den var kall för två minuter sen.. nu är den jummen. :) Herregud.. vi har knappt vart här i ett dygn, å redan så klagar jag!

Classe är ute på lite shopping, för vi har fortfarande inte fått allt vårt bage än. Inga kläder till Classe.. förutom det han hade i hanbagaget.. å inga hårprodukter what so ever... ingen body lotion eller nåt. Som tur var så fick vi en liten nessesär på flygplatsen som kompensation.. men hur gött luktar grejerna där i eller.. *ler* Så nu som sagt är Classe ute å letar lite olika skönhetsprodukter till oss. det kommer bli dyrt för vårt försäkringsbolag detta. :)

Har idag varit nere på Copacabana å badat å solat lite.... när skuggan kom vid 17.00 tiden... (oga av alla höghus) bestämde vi oss för att gå tillbaka till hotellet och våran pool på 15:e våningen. Där träffade vi två tjejer som kommer från Brasil.. huvudstaden här i Brasilien.. och en kille som också är härifrån. Jätte trevliga. Det visade sig också att ena tjejen är nyhetsankare här i Brasilien och väldigt känd... Nu känner ju inte vi igen henne, men det är ju alltid kul att ha träffat en kändis.

Vi bestämde oss för att gå ut allihopa och äta ikväll.. så kl 20.00 ska vi träffas nere i lobbyn och så får vi väl se vad som händer. Natten är ung här fortfarande.. Vi ligger ju 4 timmar efter er, så nu är klockan bara 19.30.

När vi kom hit idag, så var inte vårat rum klart än, så vi fick gå ut en liten sväng å se oss om.. på den lilla stunden hann jag att få färg på mina axlar.. resultatet kan ni se på bilden nedan.. ha ha.. så jag kan säga att här får man akta sig ordentligt för solen. När vi sedan givk ner för att bada fick vi köpa NY solkräm.. å den verkar i alla fall ha gjort sitt.. för nu ser jag inte en enda rand mer än den linne randen som jag fick på typ en halvtimma. Sjukt vad solen tar mitt på dan.

Nu kom Classe tillbaka, så nu får jag fortsätta göra mig i ordning här i värmen.. Smink kommer knappt på tal, men jag gör ett försök å så får vi väl se hur länge det sitter kvar. :)

Okej.. ha det så bra så länge så hörs vi snart igen...

Ps.. gratis internet på rummet... gött!! Ds..



Efter ca 30 minuter i solen... ha ha... är man blek så är man...

Kommentarer
NIlla

Tjena bruden! Låter som ni har det rätt ok!! Tråkigt med ölen... :) Skicka hit den vettja, här är det -5 och det snöar för fullt...Kan man se dig i brasilianska skvallerblaskor nu när du svängt dig med kändiseliten?? :) Lovar att hålla utkik!

Ha det kalasbra i värmen och det gör inte mig nåt om du är mer röd än brun när du kommer hem...:)

2009-03-12 14:41:47
Karin

Åh va härligt!

Hoppas bara att erat bagage hittar till er!

Njut ordentligt!!!

2009-03-12 16:26:19
URL: http://lillak24.blogg.se/
Olle

Ja det var ju synd det här med solen, då får ni väl gå i långbyxor o långärmat Tills ni kommer hem, så behöver ni inte byta då heller !Tråkigt det här med bagaget hoppas det kommer snart.Hur länge ska det vara borta för att ni ska få ersättning från försäkr. ? Ha det så skönt i den där otäcka värmen! / Olle

2009-03-12 18:33:34
Jessica

Åh vad gött med sol!! Ta massa roliga kort så vi får se sen :)

2009-03-12 18:39:31
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0