Helt borta...

Jaha.. då har man skaffat twitter efter påtryckningar från lillebror.. eller påtryckning å påtryckning.. Man måste ju prova och jag är väl snart inne i det jag med, men i bland känner man sig lite väl bortkommen i cyberspace.

Jag vet inte, men jag tror nu även att man kan följa min blogg här om man vill???

Humm.. funkar detta??

Nä, det gjorde det inte... kanske var tvungen att vänta ett tag innan dom identifierat min blogg??

Jahaopp.. då får jag väl ta å läsa på lite mer då om hur man gör... Men under tiden kan Ni ju gå in å registrera Er på Twitter och även följa mig där. :)

Det är inte lätt när det är svårt...


Uppdatering... Nu finns en ikon lite längre ner på sidan där man kan klicka för att följa min blogg... tror jag. *ler*


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0