Sjömannen är hemma...

Då var man två i hushållet igen. Himla skönt det.

Nu kan jag ringa hem och be om lunch, tvättning, städning...m.m. Och så jag slipper att bädda sängen på morgonen också! :)  

Förkylningen håller i sig.. jag mår bättre i kroppen, men nu har det verkligen satt sig i bihålorna.. eller vad man säger. Jag har inte ont, men är himla tät och snuvig på en gång... Hoppas verklgien att det går över innan vi ska flyga, för jag har hört att det kan va ett h..veteatt flyga när man är förkyld. Funderar på att ta kontakt med vår företagshälsovård och berätta om min situation... Kanske att dom kan skriva ut ett recept som jag kan ta med i fall man skulle ha oturen att bli sämre?? Jag vill ju inte bli sängliggandes på semestern TACK!

I kväll kanske vi ska gå på bio med Mattias och Veronica. Män som hatar kvinnor. Alla säger ju att den ska vara bra och jag vill verklgien se den. Har inte läst några böcker med Stig Larsson, men kanske börjar efter denna filmen.. Vem vet. Men njae.. jag är ingen bokmal jag inte. Inte som du Kecka!! :) Jag kan få mina ryck när jag har semester.. men annars tar det ett tag innan jag kravlar mig igenom en bok. Håller på att läsa boken Den vita masajen.. Den började jag med efter jul.. å jag har väl kommit halvvägs tror jag. Men jag får ju typ gå tilbaka ett kapitel varje gång, för att det går ett tag mellan gångerna.. Ha ha.. Jag är mer en tv människa tror jag. *ler*

Efter jobbet ska jag ner till salonen nedanför och plocka brynen och färga mina fransar. Känner att det behövs nu när man ska gå utan smink i 14 dagar. Har inga problem med det, men ögonen försvinner ju typ när man ingen maskara har på.. men färgar man dom så blir det fn fint! :)

Hade gjort det lite myspys utanför dörren i går när Classe kom hem. Ställde ut vår (andra) sjöman å tände en liten lyckta! :)

 

     

Kommentarer
Jessica

JAG? Bokmal..nu vet inte vad du pratar om haha;P..men du måste läsa böckerna..sjukt bra.

2009-03-05 22:23:55
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0