Ska man behöva bli sjuk nu...

Ont i halsen och tråkigt väder ute.

Så var det med den energin och motivationen. Humm, känner mig inte på topp riktigt. Hoppas bara att jag slipper bli sjuk, för det har jag ingen lust med just nu! Fast å andra sidan är det väl bättre att bli sjuk nu, innan resan, än under resans gång. Det vore en verklig katastrof det.

Utvecklingssamtalet idag på jobbet gick hur bra som helst. Alla glada och nöjda! :) Så nu är det bara att fortsätta tuta och köra.

Sitter och kollar på charterhjältar på 5:an just nu, och han är ju allt bra rolig den där Bert Karlsson. Ha ha.. och så han den där charterguiden som är så himla fåfäng.Haha.. undrar hur man själv skulle framstå i en sån där serie..Hade förmodligen gjort bort mig precis hela tiden, men det hade ju då också blivit bra tv. :)

nej.. nu ska jag vila upp mig lite å hoppas på att jag vaknar pigg å kry i morgon och att inte halsontet har förvärrats.

Ha det!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0