Yehhe..

Näst sista arbetsdagen innan semestern är nu avklarad! Alltså..jag har bara en enda liten kort arbetsdag kvar.. å den är på måndag! :) Tänker inte göra en heldag då inte.. blir nog mest att se till att stämma av vad som behöver göras när jag är borta. Jag ligger faktikst väldigt bra till i min planering och har hunnit förbereda det mesta inför ledigheten. :)

I helgen blir det väl till att börja plocka fram sommarkläderna ur garderoben, tvätta, stryka å packa. Än har jag faktiskt inte någon resefeber.. men den kommr väl först på måndg kan jag tänka mig. Känns skumt att man ska vara ledig nu i två veckor och få åka till sol, värme och bad. Kommer inte fatta det förrens jag är där tror jag!I

I går var vi ju på Män som hatar kvinnor... Himla bra film faktiskt. Rekomenderas att gå å se om man inte redan gjot det? Det blev rätt så sent, då vi gick på 21.00 föreställningen.. den rär ju ändå 2,30 lång.. Inget som kändes.. kunde till och med vart lite längre.. :)

Classe är nu påväg hem från Lidköping.. fick lägesrapport nyss i telen.. så ikväll blir det väl till att lyssna på nya bio ljudet! :)

Nu går jag hem...

Kram

Kommentarer
Elin

ÅÅÅHHH, jag är inte alls avis :P haha.

Martin & jag ska åka nånstans i sommar, frågan är bara VAR. måste se till att hundenkan vara någonstans också:)hehe lite planering, men vi ska banne mej iväg :)

Ha så himla skönt nu på semestern! & var rädd om dig/er. kram

2009-03-06 18:13:48
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0