ÄNTLIGEN!!



Åhåå herregud... hur ska detta sluta....(Kommer inte göra annat än att sitta vid datorn nu! :))

Nu är ÄNTLIGEN en ny dator inhandlad. Inte en dag för sent. Det värsta är nu bara att jag och Classe sitter brevid varandra och surfar utan att typ säga ett ljud till varandra. Ha ha..

Men detta var verkligen nödvändigt, då ju jag måste ha en ordentlig dator när han är borta. Visst funkar det med dom (två) andra vi har, men jag är så trött på dom å kände nu att det var dax att slå till.

Varför vi väntat lite också är ju för att vi tänkt köpa oss en MAC... men nä... nu var jag tvungen att ha en dator och jag är hur nöjd som helst!  Än så länge i alla fall.. trots att det inte blev en rosa. :) Och skulle det va så att vi vill köpa en MAC sen, så får vi väl sälja denna då. Inte mer med det!

Så ja.. nu kommer jag väl att leva med denna darling... (funderar på att ge henne ett nam som jag gör med allt annat,,,för det är en hon trots den svarta färgen) :)

Kommentarer
fredrik

grattis

2009-05-27 00:23:15
Karin

Hihi

Härligt m ny data =)

Bild kommer hoppas jag =)

Kram

2009-05-27 08:32:34
URL: http://lillak24.blogg.see

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0