Bra där Malena..



Okej.. jag skrev i förra inlägget att Sveriges låt är lte sådär halvkass... jag ska rätta mig å säga att den är OK.. men kanske inte vad man trodde att vi skulle rösta vidare från Sverige.

Jag tycker däremot inte att hon sjunger så bra i verserna.. men att slutet ändå täcker upp dom misstagen i böran..Å det är rätt pampig i slutet när hon tar dom där sista höga tonerna! Å nu gick det ju vägen och det känns himla kul. Man vill ju ändå att Sverige ska gå vidare så att det finns lite spänning på finalen också!

Annars så tyckte jag itne direkt att det var rätt låtar som kom med.. förutom Malta och Island... dom var rätt bra.. men resen var kass tycker jag. Men det är ju bara bra.. för Marlena har ju större chans ju sämre låtar som är med. :) Men det kommer bli tufft ändå tror jag. Men vi får ändå hoppas på en rätt så hög placering!! Eller vad säger Ni?

YoU Go GiRl!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0