Krångel

Som Ni säkert märker så ändras utseendet på bloggen här lite nu. Hoppas Ni har överseende med att allt kanske inte är som det ska några dagar framöver.  Jag är ju inte något datasnille direkt men jag provar mig fram. Ibland funkar allt som det ska.. medans jag ibland kan bli tokig. :) Men som sagt.. just nu är det storleken på kommentarerna som jag håller på med. Den vill liksom inte uppdatera sig när jag vill, så jag ser aldrig påengång hur det blir.. så först var texten pytteliten.. å nu är det hur stor som helst! Ha ha.. Men det ska väl bli ordning på det också tillslut!

En annan fråga är hur Ni upplever färgen på texten i inläggen, för på datorn hemma så känns den väldigt ljus... fast det är väl Classe som ser dåligt.. Ha ha.. Närå...men ska jag ändra tillbaka till typ svart..eller i alla fall en mörkare färg!?!?

Nä, men kommentera gärna om det är något som ser skumt ut, för det kan ju trots allt se olika ut på olika datorer, beroende på vilken upplösning man har.. (eller vad det nu är)

Uppdatering: Okej.. nu har jag ändrat texten från rosa till en mörkare färg. Hoppas alla kan se vad det står nu! :) Hoppas också att texten på kommentarena snart blir mindre... då jag faktiskt ändrat det nu! :)

Kommentarer
Classe

SVART!!!!!

2009-05-08 09:29:49
Mia

Ha ha.. jag jag vet att du vill ha svart.. men kolla storleken på kommentarerna nu då!! Ha ha..

2009-05-08 09:30:47
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Classe

Om du fortsätter med rosa så ska jag bara läsa kommentarerna, och då kommer jag ju inte ha något att kommentera...alltså slut för mej här!!! Detta var ett hot

2009-05-08 09:34:05
Mia

Ja ja ja.. jag ska ändra så att ALLA kan se vad som skrivs! :)

2009-05-08 09:35:01
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Linda

haha nu kan man ju läsa kommentarerna iaf även o man är halvblind ;) Bloggen vart jättefin :)

2009-05-08 15:10:42
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Jessica

ja då behöver jag inte köpa nya brillor iaf ;)

2009-05-08 15:26:28
URL: http://keckan.blogg.se/
Karin

Jättefint :)

2009-05-08 17:35:07
URL: http://lillak24.blogg.se/
Anonym

Ha ha,, jag förstår inte varför texten här inne inte blir mindre. Men tack för kommentarerna. :) Som Linda och Jessica säger.. även halvblinda kommer ju se här inne!! ler

2009-05-08 18:06:02
fredrik

jag tror på att classe ser dålig ha ha ha ha ha ha ha

2009-05-09 10:47:23
fredrik

det går inte å få texten lite störra så att clacce kan se den mrd ha ha ha ha ha ha ha

2009-05-09 10:48:42

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0