Nyfikna??


Nu var det ett tag sen jag skrev ett inlägg här, och jag kan tänka mig att det är några stycken som är nyfikna.

Eller kanske inte... för det verkar ju som att alla redan visste vad det var vi skulle göra utan jag. :) Plus att Ni kanske redan läst på facebook!?!?

Hur som helst så blev det en kryssning till Åbo i överraskning!!

Och jag kan tala om att det var sååååååå kul!! Allt som hände orkar jag inte skriva just nu, men det åt:s och drack:s, skrattades, dracks drinkar och dracks öl, och så dansandes och sjöngs det en hel del också...  Så mycket att Classes arm tom. hoppade ur led. (och jag har det på film) Ha ha...Men ingen var ledsen för det och efter 30 minuter stod han där på dansgolvet igen! :)

Nä, lunchen är nu slut och blider får jag lägga upp lite senare... ev kanske filmen med armen kommer upp också... Vi får se vad dom andra säger. (Det är ju ingen skönsång eller sköndans vi bjuder på direkt)

Kommentarer
Jessica

Den där filmen vill jag se ;)

2009-05-25 15:06:49
URL: http://keckan.blogg.se/
Linda

Vilken rolig överaskning, jag älskar överaskiningar :)

2009-05-27 20:44:32
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0