Run Forrest Ruuuuun.....

Jag förstår inte denna trötthet som infunnit sig i min kropp! Hade det vart höst hade jag kunnat förstå det, men nu är det ju vår, och det blir både ljusare och man blir gladare. Måste bero på för lite luft, för lite motion och för mycket jobb...Inte för att jag jobbat mer än vanligt på sistonde,men att sitta framför en dator hela dagarna är säkert inte helt skitbra!?!

Ja ja.. Vi började i alla fall vårt nya liv i går för 111 gången typ! *Ler* Det ska ju tydligen också vara så svårt att följa varje gång man börjar... Men nu jäklar!! Å som vanligt så går jag ju ut stenhårt... ha ha.. så i går blev det årets första löptur! Jag började ju att springa lite i höstas, men det gick ett par veckor å sen blev det för kallt å trist tyckte jag visst!! :) Men nu är det bara regnet som kan stoppa mig. Trodde ärligt talat att jag bara skulle orka springa 2 km.. Jag vet.. det är ingenting.. men är man jävligt otränad och inte har nån direkt kondis så är det rätt tungt.. MEN..  Classe peppade mig från börja å sa att ta 3 km spåret å så går du om du inte orkar.. Å ja.. va fasen.. man får ju göra ett försök ändå! Å ja..jag klarade ju 3 km banan galant! Nu är målet 5 km innan sommaren så det är bara att löpa på!! 

Idag ska jag till Buddys och bowla. Vi är några på jobbet som blivit inbjudna av en leverantör som ska ha lite information och efter det bowling å mat. Blir nog trevligt och jag ska visa vem som är stjärna på bowlingbanan! He he....

I morgon är det Vårruset i Vänersborg och självklart är man anmäld. Hade gärna velat springa, men det får bli powerwalk runt i stället med kollegorna. Hasse en arbetskamrat har  ju lovat att ha vätskekontroll med vin efter vägen också.. å då kan man ju springa.. ha ha.. Tror det blir lite trevligt... och efteråt blir det ju lite picknick i det gröna. Får hoppas på lite fint väder också!

That's it!!

Kommentarer
Classe

Hoppas att det går bra imorgon. Får också passa på att be om ursäkt för den lilla extra promenaden jag precis utsatt dej för. Räknar med straff imorgon så därför pyser jag till båten, kommer hem mycket sent...

2009-05-06 22:53:30
Mia

Det blev ingen smitning från dig idag. Skönt det, för jag har ju redan fått lunchen tillagad åt mig, å innan vårruset sen hoppas jag på ännu en kulinarisk upplevelse! ;)

2009-05-07 13:48:36
URL: http://miapiafias.blogg.se/
bloggare på icedaniel.se

Kul på Buddys, riktigt kanonställe för en så liten stad som Trollhättan

2009-10-30 19:32:02
URL: http://www.icedaniel.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0