STRRRIIIIIIIIKE!!

Ohoo YES!! Det gjorde jag faktiskt ett par styckna igår... men jag hamnade även i rännan några gånger måste jag erkänna. :) Med en blandning av 5st strikar (faktiskt) så hamnade jag på 129 poäng i slutändan tror jag. Å för att vara mig var det VÄLDIGT bra. Andra serien däremot ska vi inte prata om.. den gick KATASTROF!! Kom inte ens upp 80 poäng. Ja..  Ibland går det bra.. och ibland mindre bra. Men kul var det!!



Hur som helst.. trevligt hade vi. Det var först lite information från vår leverantör, sedan  timmes bowling och sist mat och dryck!  Det bjöds på "kyckling" tacos med alla dess tillbehör. SÅÅÅ gott! Jag älskar ju tacos, så för mig passade det utmärkt med kvällens matval till oss.


 
Ja... idag är det ju vårruset och vi ska bege oss iväg här efter jobbet. Trodde faktiskt att vi skulle få ställa in det, då det typ har regnat här hela dagen idag. Inte förens nu dyker solen upp.. och den blåa himlen kommer fram, Vilken tajming! :)

Ja ja.. vi får väl se hur det har gått i morgon... Alla får ju medalj, så jag satsar inget idag.. men nästa år kanske!? Men jag lovar inget.. Ha ha..

Kommentarer
Jessica

Vad fin den nya bloggen är :)

2009-05-07 22:57:57
URL: http://keckan.blogg.se/
Mia

Tack, Jessica!! Ska bara justera texten här inne på kommentarerna, då jag såg att den blev väldigt liten! :)

2009-05-08 08:03:35
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Mia

Test!

2009-05-08 08:18:51
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0