Ännu en dag..

..men inte vilken dag som helst, utan fredag!! Yihaaa!

Steg upp ur sängen med, en sådär, lite lagom träninsvärk i kroppen. Känns skönt faktiskt. Men idag får det bli en vilodag för att sedan fortsätta i morgon. Blir det inget pass, så får det bli cykeln hemma eller kanske rent utav en morgon promenad. Okej.. jag ska inte lova för mcket här kom jag på... men någon dag i helgen måste jag röra lite på mig. Det kan inte bli en deghelg i sofffan igen. Det pallar jag inte.. Bara jag får min sovmorgon så är jag nöjd sen! :)

Får väl se hur det blir med mina brorsbarn i helgen också. Rasmus hade ju tjatat hela gårdagen om att han ville åka till "Mia Pizzeria"... Fint smeknamn förresten va!?!? :) Men tyvärr så var väl inte denna helgen den bästa för just dom, då Isis och Sofia skua gratta Amanda på lördag förmiddag.. + att både Fredrik och Karin skulle jobba lite. Så det blir liksom lite svårt med logistiken. Men vi får se.. Jag sa ju att vi kunde ta Rasmus bara, men då blir ju säkert Amanda avundsjuk å det blir ju inge bra. Jaja..  vi får se hur det blir.. Kan dom bara byta dag då dom ska fira Amanda så kan det lösa sig. Annars så får vi helt enkelt strunta i det! :(

Ja, och kommer nu inte dom så blir det väl kanske O´learys i kväll då! Skrev ju tidigare att en kompis till oss skall trubadura där i kväll. Ja, och innan dess blir det väl lite fredags middag framför IDOL med en flaska rött till kanske... kan jag tänka mig! :)

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0