Härliga tisdag!

Usch... igår kväll så trodde jag att det skulle vara onsadag idag. Visste ju att det bara var måndag så jag ville väl visst hoppa över den här dagenpå något vis. Vad jobbigt där är när det blir så! Men, jag går in för att dagen kommer att vara bra, och vips så är den över. :)

Tror att min kamera laddare har ballat ur å inte vill vara med mer. Får väl lirka lite mer med den, eller så blir det till att köpa en nya... laddare eller  kamera är frågan!? Pratar ju och tänker hela tiden att jag ska ta å köpa mig en systemkamera, då det ändå är jag i hushållet som står för fotandet. Och så blir det ju så himla mycket finare bilder. Lite jobbigt att gå runt med kanske, men man behöver ju inte ha den hela tiden, utan då istället ta med sig digitalkameran!

Frågan är ju bara vilken.. men jag tror att endast behöver en nybörjar kamera till att börja med, och jag har ju tittat på en sådan här förut... så....



Ja, vi får se vad det kan bli...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0