Min morgon..

...so far!


Vaknar....Eller ja... Jagförsöker i alla fall


På med Spotify och ut med musik i högtalarna.. (Classe försöker sova en våning upp, men jag tycker att jag spelar tyst! *ler*)


Duschar och sminkar mig....


Plattar håret...som så många gånger förr.. :)


Stryker en tröja i panik, eftersom jag aldrig kan planera i föräg vad jag ska ha på mig.
Varför är det alltid så?


Fixar frukosten som får åka med till kontoret, då jag inte kan äta frukost för tidigt.. eller så är det kanske mer för att jag inte har tid. :)


Inser att jag inte orkade till jobbet kl. 07.00 ( idag heller) ..men 07.30 är bra för en fredag tycker jag. Så jag är helnöjd!


Kommer till jobbet...
Phu!!
Men gött att det är freeeedaaaaaag... :)


Äter frukost...!

...Jobbar gärnet...


Å nu är det snart lunch!! :)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0