Oj...

Jag missade visst att blogga i går...så tokigt! :) Men å andra sidan så hade jag väl inte så mycket att berätta ändå!

Rasmus har lämnat oss och åkt hem till mamma, pappa och syrrorna i Kga. Det har varIT, som som jag skrev i helgen full fart här. Och igår... när man trodde att man skulle vara helt slutkörd, så var det tvärtom. Jag tror att all energi från helgen satt kvar på något sätt. Det hör ju inte till vanligheterna att man är ute i flera timmar  och stojjar å springer. Går man ut, så är man väl ute typ en timma eller två.. Men i lördags var vi ju ute hela eftermiddagen..och i söndags.. ja, då var vi ju i badhuset i 4 timmar. Så kroppen fick väl nåon slags chock.

I dag är det ju tisdag igen och jag försöker hela tiden tänka positiva tankar om dagen. Jag vet INTE varför denna dag är så tråkig. :)Men med lite positiva tankar så går faktiskt bättre å bättre måste jag säga.

I går var jag och Gunilla till Ikea. Skulle ha lite ljusstakar hade jag tänkt som jag skulle ha i hallen.. men väl där kom jag ju på att jag inte kunde köpa just de jag ville ha. Var nämligen ute efter ett par silver ljusstakar... men kom på att vi har en stor guld spegel i hallen.. å det hade likosm inte riktigt funkat ihop. Men det fick bli ett par andra stakar i stället... å lite till. Tyckte inte att jag handlade speciellt mycket, men ändå gick kalaset på 750:-.. å Gunilla handla för 1000:- å hon köpte bara galgar..nästan! Hahah...

Bilresan hem var mycket rolig och Gunilla och jag skrattade så vi inte fick luft tillslut... men vi kom på det att om vi ska försöka återberätta det som VI tyckte var så himla roligt så skulle folk titta på oss med stora ögon och undra om vi var riktigt friska! :)

Och nej.. det kanske vi iofs inte är heller...Men frågan är ju vart sockervadden är??? ;)

Kommentarer
Nilla

Haha! Den jävla sockervadden gjorde mig torr i halsen på hemresan. Jag fick träningsvärk i magen och fick bilder i huvudet om Liseberg, bildäck och socervadd....åkband och nåt hysteriskt i blicken. De som läser detta kommer verkligen förstå att vi är totally rubbade....men kul var det!!!

2009-11-25 08:37:48

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0