Regn och rusk..

Det tar ju verkligen ALDRIG slut det här skitvädret. Man blir ju varken piggare eller positivare...men för att trotsa höst depressionen tog jag idag på mig kjol. Tänkte att det kanske kunde hjläpa lite, men jag vet inte jag. :)

I går efter jobbet stack jag och Classe ut för att leta "maskeradkläder". Vi ska nämligen på födelsedags fest om två veckor, där man ska vara klädd som var 1979. Lättare sagt än gjort... Classe har hittat lite kläder som hans pappa sparat, och det kan väl funka om han inte hittar något annat. Själv har jag inte hittat något än. Vill ha en klänning, men dom som fanns i går var ju i storlek xxxxs. Det fanns fan inga tjockisar på 70-talet inte. :) Så jag får leta vidare helt enkelt.

I kväll blir det träning igen, annars inget planerat!!

Kommentarer
Karin

Här hemma i karlskoga har vi sol idag...ja lite iaf :)

2009-11-26 11:48:56
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0