Vad händer?

Jag har ju inte vart och tagit den där influenssprutan än, så det är absolut inte därför jag känner mig hänging.
Så antingen är jag påväg att få en knorr, eller så börjar jag bara att bli lite småförkyld eller så går detta över och jag känner mig i topp form i morgon.

Men det bådar ju inte gott när man har högfärdshosta, en svidande hals och lite småont i kroppen. :(



Nu är det inte så illa att jag mår helt jätte kasst, så vi får verkligen hoppas att detta bar är något tillfälligt. Men jag är heller inte den som är den, så känner jag mig rätt sitter jag där på kontoret i morgon igen. :)

Just det....Jag har en grej att berätta om också... som jag skrivit om i något tidigare inlägg. Å i morgon kan jag tala om vad denna saken har varit. :) Det har varit lite hemligt ett tag nu men alltså inte längre..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0