Väggtext

Jag är ju en liten "sucker" för väggtexter och har nu lyckats övertala Mr Lext att köpa en till... (å sätta upp i köket) :)

För ca två år sen så var ju vi i Singapore som är en helhäftig stad för övrigt.

Men ...det jag skulle berätta var ju bakrunden till varför vi just väljder denna väggtext.

Är man i Singapore så måste man besöka (har jag hört) lyxhotellet Raffels Hotell där den kända drinken Singapore Sling kom till i början på 1900-talet.


Raffels

Och när man nu tagit sig dit, så måste man ju självklart köpa den, "kända drinken", vare sig man tycker om den eller inte. *ler* 

Någon billig historia var det INTE.... men väl där... värt varenda krona! :)


Singapore Sling! :)

Hur som helst.... så hittade jag denna texten och tyckte att den kunde vara lite kul att sätta upp i köket som ett roligt minne från vår super roliga resa i Asien och framförallt då Singapore! :)



Sen om vi kommer att göra den är väl en annan 5:a som man säger... Men fint blir det nog! :)

Kommentarer
Jessica

Ja det där blir fränt. Syrran tror jag ska ha nåt recept skrivet på väggen i köket med :)

2009-11-13 11:26:27
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0