Höststäd!

Härlig höstdag ute idag. Solen skiner och man kan se på träden att det sommaren nu är slut. Såna här dagar gör det mig inget att det är höst.. men när det måste hålla på å regna och blås.. det är då man blir deppig och på dåligt humör. :)

I dag är det hösstäd hemma på gården. Vi gör inte så mycket, då vi ju ha inhurd personal som städar varje vecka, utan det är väl mest för att kärringarna ska få träffas å skvallra lite. :) (Trots mina 30år anser jag mig inte själv som kärring än på ett tag) Och så är det en anledning till att grilla lite korv å käka fikabröd. Kan ju vara lite mysigt såhär på hösten, men ärligt.. Vi/jag har inget gemensamt med dessa människor. Alla är supertrevliga,gulliga och snälla men man pratar så mycket när man träffas ändå, så det här kan kvitta tycker jag. Men men.. det är bäst att hålla sig väl med grannarna å gå ut å visa sig i alla fall. C-H den lilla filuren har tur som slipper, då han ju är ute på sjön. :)

Snoozade bort en timma i morses. Jag trodde att klockan var 07,30, men när jag väl kollade på klockan var hon 08.30 å jag som tänkte att jag hade all tid i världen ... men det var tvärtom!! Tur att man inte har någon tid att passa så på morgonen, men ändå.. bara vetskapen av att man försovit sig är jobbig tycker jag. Hade ju ändå trott att jag gått upp 06.45.. men uppenbarligen måste hon ha varit 07.45 när jag gick upp! Haha...

Jaja.. hörs väl senare efter städningen då!!

Kommentarer
Classe

Ja det var ju något som var bra med planeringen för detta året iallafall:)

2009-10-01 22:30:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0