Just nu..

Då har det vart lunch då! I dag hade jag faktiskt med mig en paj till jobbet..hör och häpna. :) Visserligen en köpt paj, men ändå. :)
Har tröttnat på att gå ut å äta varenda dag + att det är så många olika viljor vart man ska gå. Oftast så löser det sig ju, men det är ju itne så kul å betala 75 spänn för något man kanske tycker är sådär gott. Nej.. det är tur att man har nära hem, så man kan välja hur man vill göra. Å nu kommer ju Classe hem, så nu öppnar väl restaurang Lext kan jag tänka mig. :)

Ja.. nu är det dags igen. Classe kommer hem IDAG! :) Ska åka och hämta honom på landvetter i eftermiddag och det blir som vanligt skönt att få hem honom lite igen.

Nä.. jag hade väl egentlgien inte så mycket att skriva så jag tror jag ger mig för nu!

Ps.. Har jag itne fin ordning på min plats...NOT!!  F*n va stökigt det är..Ds

 


Kommentarer
Karin

haha Japp!

Hon gillar o ligga på datorn så jag måste komma ihåg o stnga av den annars e den full i hår snart :)

2009-10-08 10:20:49
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0