Kanelbulle...


Trotsade min lathet och gick till affären trots allt. :)

För Er som tycker det är roligt med kändisar så var även Jessica Andersson där och hadlande lite med sin son. Lite ointressant information kanske, men men... det var det enda "roliga" som hände där i alla fall...

Hur som helst så blev det en kanelbulle till lilla mig eftersom det ju faktiskt är kanelbullens dag i dag. Och till den var jag ju även att tvungen att köpa mjöl såklart!! Bullen åkte in i mikron en liten stund för att få den där riktigt nybakta känslan i munnen.. Å mums så gott det var. :)




Kommentarer
Helena

Det gjorde du rätt i och gick och köpte dig en bulle, jag har jobbat hela dan men jag fick mig en bulle på jobbet....riktigt gott var det.

2009-10-04 21:34:51

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0