Repris..

Har inte engagerat mig i fredagslåten (direkt) i dag men blev lite inspirerad av IDOL nu på kvällen.

Därför kommer jag bjuda på en låt, som jag vet att jag spelat förut, men som är så bra.

Efter ett tag så tröttnar man ju oftast på låtar (även om dom är väldigt bra), men denna är en låt som jag ÄNNU INTE tröttnar på. Så här kommer dagens fredagslåt! :)



Med tanke på IDOL:s tema idag, så skulle jag väl ha valt en "Michael låt"..men Nej... tar det en annan gång kanske... :)

(Men jag kan ju ändå inte låta bli att avslöja att Rabih var bäst i kväll med sin hyllning till Michae. Hans röst passade så bra till den låten han valde alltså) :)

Kommentarer
Karin

Haha Tackar!



Ja visst blir man!

Tänkte ta m henne hem men jag fick inte :( Kinkiga! Haha



Kramar

2009-10-17 03:57:59
URL: http://lillak24.blogg.se/
Jessica

Åh jag kan inte med Rabih's röst..piiipigt..nä..vet inte vem jag tycker bäst om..ena personen kan låta dålig ena låten och sen sätta det klockrent i nästa..det svänger tycker jag..men men...

2009-10-17 10:58:26
URL: http://keckan.blogg.se/
Mia

Karin: Ja, dom är för söta dom små!



Kecka... Jag tycker inte heller om hans röst i vanliga fall, men för just den låten så var den perfekt!! Å det är ju som du säger blandat hela tiden.. ena gången låter det skitbra medan andra gången helt kass.

2009-10-17 12:44:28
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0