Sleep time...

Guuud vilken tråkig bloggare jag har varit..... och lika tråkig kommer jag att vara nu för här kommer inget långt inlägg inte.

Har haft mycket att göra på jobbet, vart på besök hos en leverantör och druckit glögg,julmust och ätit lite buffé,hunnit ut till Överby å gjort mina naglar, tittat på bonde söker fru och skämts lite *ler* och sist men inte minst pratat med min vän Helena i en timma. Nu nu väntar sängen, för i morgon ska jag i till kontoret i Gbg.

Men vi får väl hoppas på lite mer bloggande snart.. eller vad säger ni??

Natti natti!!

Kommentarer
Karin

Åhhhhhh va gott m glögg o julmust!

Man bloggar i perioder det hör till :)



Kramar

2009-10-14 23:29:56
URL: http://lillak24.blogg.se/
Helena

JAA mera bloggande så att jag har något att läsa på kvällarna innan jag somnar.:-) . KRAM KRAM

2009-10-15 19:45:39

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0