Sovrummet

Okej, jag lovade ju redan när vi gjorde om sovrummet att visa lite bilder, men då inte riktigt allt blev klart, så väntade jag å glömde bort det. Men nu har ju Helena önskat lite bilder och jag måste ju hålla det jag lovar.

Grejen är bara den att vi fortfarande inte satt upp något på väggarna (märks nog inte på bilderna) men det ska i alla fall upp en stor spegel på en utav väggarna.. ska bara måla den svart först! :) Sen tycker jag inte tycker att bilderna gör sig särskilt rättvisa. Men men.. man blir ju aldrig nöjd. Det ser i alla fall bra ut IRL.

Vad man kan se ändå är ju att det är skillnat på färg på väggarna.. Det är en sak som är säker i alla fall. Och nu är det mycket lugnare och skönare i sovrummet än innan. Förstår itne att vi dragit ut på det så länge... :)



Inte vi som valt denna tapet... bara så Ni vet...

Mycket möster blir det...

Måla måla...

Såhär ser man ut när man är färdig... :)


Nu börjar det i alla fal likna något...


Nya sängbord i ek.


Min 6 stänglade orkidé som blommar fortfarande

Kommentarer
Karin

Åh va fint :)

Vi har likadana påslakan Hihi



Kram K

2009-10-05 19:40:57
URL: http://lillak24.blogg.se/
Karin

Ahhh ni har ETT...kan ju inte ha bara ett för OM jag nu hittar en prins så blirre synd om han för då får han inge täcke...hahahahaha!

Ikea IS the Shit!!! Man kan hitta mycket där :)

2009-10-05 21:02:53
URL: http://lillak24.blogg.se/
storebror

det var ju skitbra

2009-10-05 22:47:53
Jessica

Jättefint!! :)

2009-10-05 23:19:52
URL: http://keckan.blogg.se/
Anna-Lena Lilja

Jättefint! Jag känner igen sängborden ...



Puss, puss N-N

2009-10-06 09:19:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0