Gårdagen

Ja, som Ni såg på förra bilden så blev vi ju bjudna på middag i går hemma hos Classes kära far. Eva-Britt är på turne med "tjej-gänget" och då passade Janne på att bjuda på lite gott käk. Lax och pressad potatis med kräftor och räkor. Sicken onsdagsmiddag säger jag bara. Tack för igår! :)

Vi hann även med, fter jobbet, sticka ut till Överby för att hitta och köpa färg till sovrummet. För nu ska det fasen i mig bli gjort. Lättare sagt en gjort var det, men vi valde tillslut en färg som heter äggskal.. man skulle nog kunna kalla den off-white också.. Inte helt kritvit helt enkelt. Vi får väl se hur det blir när vi målar, och tycker vi att det blir för kallt.. köper vi bara ny färg. :) Kostar att ligga på topp ni vet. Närå.. men blir inte detta bra, så är vi ändå tvugna att måla två gånger.. å då kan vi ju använda en burk som grundfärg å så lämnar vi tillbaka dom andra å köper en ny kulört! Simpel as that!!

Stack ut en sväng på lunchen å köpte med mig en sallad för att sedan sätta mig i trägården å titta på Classe när han vaxade bilen. Jag käka han jobba!! Helt rätt på något sätt tycker jag.

I kväll blir det som sagt till att börja måla sovrummet.. före, under och efterbilder bjuds det naturligtvis på under vägen.. :)

  


Kommentarer
storebror

jag tycker någ att han har fuskat med vaxningen

2009-09-03 17:39:36
Anonym

Helt rätt säger du ja...helt vanlig dag säger jag!!

FREDRIK..STRYK!!

2009-09-03 21:38:09

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0