I morgon är en annan dag...

Inte vart på något vidare blogghumör dom sista dagarna. Det är på något sett som att om man struntat i att skriva något en dag..blir det så himla mycet att skriva dagen efter....å då struntar man i det bar för att det blir så jobbigt att återberätta allt. :) Men en anledning varför jag bloggat så dåligt i helgen är ju för att jag var i Kga. Då finns det så mycket annat roligt att göra att bloggen fått vila lite.

Rutan på bilen i går var ju ingen rolig historia... Ett litet hjul har gått sönder i själva hissanordningen och kostar väl i sig inte många kronor.... Problemet är bara att den inte går att köpa löst. Utan man måste köpa en helt ny elhiss för endast 6000:-. WOhoo...precis vad jag längtat efter. Men efter lite kikande på nätet har Classe hittat en billigare, så vi får väl se vad notan hamnar på i slutänden.

I dag var jag nere på stan lite efter jobbet, men bara en snabbis. Inhandlade en lite finare fest väska å två armband. Sen stack jag å handlade lite mat, käkade å tittade på tv. Nu är det sängen för jag är helt slut.

Gud vilket tråkigt inlägg....
God natt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0