Lyx lyx lyx...

Jag gillar ju att lyxa till det i bland och det gör vi väl alla.. men några som riktigt lyxar till det å som blivit lite utav mina indoler är ju helt klart Hollywoodfruarna: Anna, Maria och Agnes-Nicole.

Min far och storebror håller nog inte riktigt med mig nu, men jag tycker att det är så himla underhållande. Dom har förmodligen inte sett något av programmen då de redan innan insett att det bara är "skit", men jag däremot kan inte missa ett program hedan efter. Haha...

Nu har det bara visats två program hittills, men som jag sa till Elin på FB, så önskar jag att jag är likadan när jag fyller 40. Haha... Blond, rik, smal, blåst och helt underbart underhållande... *ler*

Nä....
kanske inte riktigt så blåst som vissa är.. men så länge man har ett gott hjärta så tycker jag ändå att allt är ok. Den enda som kanske verkar lite kaxig är ju Anna Anka, men innerst inne är nog hon också rätt snäll tror jag. Det handlar nog bara om lite osäkerhet... eller vad tror Ni!?

Men vem vill INTE kunna köpa en gräsmatta för flera hundra tusen... gå till hundfrisören för ett par tusen... å sist men inte minst... få en ansiktsmassage med guld för 2500:-??

Å den bästa kommentaren i kväll är ju när Maria ska surfa på vågorna!

Jaaag haaaar hööööört.... aaaattt maaaaan innnnnnteeee.... skaaa haaaa juveler på siiiig... För då kan haaaaajaaarna komma å taaaaa sig ett beeääätt!!!

Ärligt talat!!! Man kan ju bara skratta och låta sig underhållas!! :)



Kommentarer
Elin

haha jaaa jag älskar Maria Montazami, hon verkar så snäll & go :) det är ett riktigt bra program:)

2009-09-21 22:56:13
URL: http://www.metrobloggen.se/kvisten
Jessica

Nog är det underhållande. Anna Anka tål jag inte men Maria gillar jag.

2009-09-22 09:39:43
URL: http://keckan.blogg.se/
JOHANNA

haha håller med, dom är sjukt patetiska, men samtidigt sjukt underhållande!

2009-09-22 09:49:55
URL: http://johannasarea.blogg.se/
Anna-Lena Lilja

Farllin kollar också!!!



Kram N-N

2009-09-22 11:04:02
Mia

Anna-Lena: GÖr han... Haha.. va roligt. Det måste vara det bästa programmet han sett.. Inte en enda svordom kommer från hans mun va?? :)

2009-09-22 11:10:26
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0