Mycket nu...

...fast ändå inte.

Men ändå såpass mycket att jag inte hunnit blogga något idag. Så här kommer en snabb liten sammanfattning.

I går efter jobbet så åkte jag direkt ut till Överby för att fixa mina naglar. Å såhär snygga var länge sen dom var. Det blev fransk manikyr med lite bling bling på! :) Rosa såklart. Bilder kommer när jag laddat kameran! :) Efter det åkte jag hem och dammsög och plockade lite, för att sedan lägga mig i soffan å glo på tv.

I dag har jag varit på massage å är sådär lagom go i kroppen nu. Det blev en lunch på högskolan här i Trollhättan, då vi hört så bra om deras mat. Å det stämde.. gott och billigt. Lax fick det bli. Ungstekt med fetaost. Mums... Efter det var det dags för lite jobb igen och nu under eftermiddagen hann jag även ner till salongen nedanför jobet och plocka brynen. Så nu är jag fin igen... :)

Nu är det snart hemfär.. har plockat undan och stängt ner alla program å de flesta är redan härifrån och då innebär det att det är dags för mig också.

I kväll blir det After Work med min kollega Maria. Men först ska vi hem till mig å ta ett glas vin å käka lite thaimat..

Så ja.. jag hoppas på en trevlig kväll med andra ord, och så får vi väl höras i morgon eller nåt! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0