Biltur utan tak...

Jag tänker återigen dra till med frasen att det är alldeles för dåligt med uppdatering här nu. Tittar på min blogg och ser att det är helt värdelöst tråkig. :( Jag ska försöka bättra mig, men det är svårt. Känns som att man inte riktigt har lika stort intresse längre. Men det där kommer ju och går.

I dag har varit smo dom flesta andra dagar. Jobbat och så kom vi i väg till Sandhems spåret och sprang lite efter jobbet. Tog även årets första cab tur idag, då det var jättefint väder efter jobbet.

FCT Trollhättan har spelat mot Hammarby idag på hemmaplan å det har varit fullt pådrag här med hur mycket poliser som helst... polisbussar som hästpatruller. Helt otroligt... men ändå lite rolgit att se när det händer något. Hoppas det inte blir nåt bråk nu i kväll bara.

Klockan är mycket och jag ska nu ta å gå och lägga mig.

Och just det ja.. Classe överraskade med nya fälgar till bilen idag...19 tum..skitsnyggt.haha... men egentligen tror jag bara att det är killar som förstår sig på det där. Jag håller mig till inredningen i lägenheten i ställe tror jagt! *ler*

God natt..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0