Det blir en härlig dag!

God morgon...

Klockan är snart 08:00 och redan för en timma sen slog Mia upp sina blå! Lite halvtrött som Ni kan se på bilden...men det bjuder jag på...Det finns väl ingen som vanknar och ser superfräsch ut eller?

Tittar ut genom fönstret och solen lyser i dom nypistade backarna och om en timma ska jag för första gången på kanske 15 år stå på ett par skidor igen...för sist jag åkte, så åkte jag snowboard... vilket jag denna gång inte kommer att göra... Haha.. och det är dessutom för ca 8-9 år sen tror jag.

När vi var små åkte vi jämt skidor... å då var man ju fasiken duktig. Tror att åldern gör att man blir lite fegare och ostadigare... men å andra sidan så är det väl som att cykla??  Det sitter i!

Ja, hur det har gått får Ni veta lite senare. :)



Ha en bra dag... för der ska vi ha!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0