He´s back!

Japp..  Om Ni inte redan förstått vad tiden går fort, så har nu, ännu, fyra veckor passerat.

Stack lite tidigare från jobbet i går för att åka till Landvetter och hämta min sailorboy. Kan Ni inte "riktigt se" framför Er hur der ser ut när vi träffas för första gången på 4 veckor.

Där står jag å väntar i ankomshallen med pirrande mage och ett leende som sträcker sig från ena hjärnhalvan till det andra..Väntan är lååååång och det enda jag ser är massa annat folk som kommer ut ur gaten!MEN... så kommer han (han med stort H).....med sin mörka uniform och med hatten under armen.
Jag börjar sakta springa (off course) i slowmotion för att sedan hoppa upp i famnen på honom, varpå han snurrar mig runt runt och runt tills vi är alldels yra av lycka!! Ja... ni vet!!

TROLIGT!!



NOT!!

Ledsen om jag gör Er besvikna nu, men tyvärr är inte hemkomsterna som på film (tyvärr)! :)

Verkligheten såg mer ut såhär:

Jag var försenad... det var grått,mulet och regnet öste ner. Där stod han ute i skitvädret och väntade(jag hann inte ens in i vänthallen..HALLÅÅ!!)... jag stressad över alla bilar + att ingen parkering fanns....Hittar dock en liten plats där han står. Öppnar baggaget... hoppar ur... säger hej.. är du hemma!(vad nu det är för en jävla fråga när han står mitt framför mig) Kul! Puss.... Classe sätter sig i förarsätet och kommenterar att det råkar (i hans tycke) vara lite för mycket grus på förarsidan ...+ att bilen inte är tvättad. *ler*

Jorå så att... välkommen hem!!

Men glad för att han är hemma... det är jag... kan jag lova!!


Kommentarer
Karin

hahahhahahaha!

Tokfia :)

2010-04-07 22:02:34
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0