Hemgång

Usch och fy säger jag. Varje gång.... VARJE VARJE gång jag har varit iväg och gjort något roligt så ska jag ha ångest inför hemresan. :( Visst ska det bli skönt att komma hem till sitt eget... men den där vardagen kan kvitta faktiskt.

Alltså... man är ju snabbt inne i det igen å jag har i vanliga fall en väldigt bra vardag, så jag ska egentligen inte klaga. Men tyvärr så kommer ångesten nu krypandes för at det i morgon är måndag och jobb igen.

Veckan har varit toppen och det var också kul att kompisarna kom i torsdags och har hängt med oss sista dagarna. I går gjorde vi  i och för sig inte många knop, men det vvar rätt skönt. Dels var vi lite sega från fredagens party, men dels för att vi alla kände oss lite sjuka. C-H har nog smittat. I alla fall mig... har känt mig hängig nu i några dagar och är även lite tjock i halsen, men än så  länge så klarar jag mig på alvedon och andra verktabletter. :) Hoppas bara det inte är halsfluss på väg!?
men efter lunch tog vi oss en liten rundtur här i Branäs och så kollade vi på när säsongarna hade lite avslutning med lekar å så.

På kvällen tänkte vi gå ut och äta å ha lite kul, men det slutade med hämtad pizza och öl i soffan i stället. Där vi till slut alla låg med stängda ögonlock. Skönt i dag eftersom vi nu håller på att städa och snart ska lämna.

Vi fick en extra timme på oss och det kändes gött, för då kunde vi ta lite sovmorgon trots allt.

Nä, det får vara allt för nu...

Hejdå Branäs.... Hej Trollhättan!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0