Jorå... så att!

Ligger just nu ute på balkongen och solar lite. Inte helt fel vill jag lova! Bäst att ta vara på de sista solstålarna innan dom försvinner bakom fjället. Vilket är om ca en timma. Classe ligger inne på soffan och vilar lite... stackarn. Inte roligt att bli hängig när man är på semester. Men han har allt kört på fullt idag ändå, så nu ärhan allt värd att få vila lite.


Här har ni dagens temeratur i backen! :)

Ja, varmt och gött är det. Pälsade på mig alldeles för mycket kläder första dagen, men nu vet man ju hur det är i backarna, så nu är det lite lättare att välja kläder på morgonen. Vissa "tuffingar" åker tom i shorts... MEN riktigt så varmt är det inte när man "scwischar" ner i backarna. Dom tycker väl att dom är lite häftigare än oss andra. :)

Gjorde en test och bytte pjäxor idag.. dom andra har kännts lite för stora och jag har tyckt att det varit lite jobbigt att åka. Och shit vilken skillnad det blev när jag fick på mig ett par i rätt storlek. Thank good säger jag. Sen är jag ju fortfarande trött i benen mellan åken, men så är det väl när man inte är van. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0