Öga

I går var Classe och gjorde synundersökning och jag var ju naturligtvis med för att kunna spana in lite nya bågar till mig själv. :) Jag hittade ett par Dolce Gabbana som det bara LYSTE Mia om. :) Rätt dyra, men nu har jag hittat bågarna på nätet för halva priset, så jag ska undersöka lite hur det går till när man sen vill ha glaset insatt!?

Här är dom i alla fall.

Dock måste jag köpa två bågar, då dom ju har en rätt skarp färg som inne passar till allt. Så ett par svart måste också inhandlas.


Rosa och bling bling!! Mia like...

Vet Ni förresten att om man skriver Mia med T9, så blir det öga... haha.. Det råkade det bli i går när Classe skulle skicka ett sms till våran kompis Isak. C-H skrev att han skulle äta lunch med Kippe och Öga... Isak undrade vem Öga:t var?? Hahha.. Erkänn kul!


Kommentarer
Helena

Oj oj oj såååå fina, det är verkligen Mia glajjer.

Classe kan väl betala dom åt dig :-) Du får prata snällt med honom. Hälsa från mig. KRAM

2010-04-25 14:53:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0