Trötta lår..

Gårdagens första ankarliftstur! :)

Då var vi tillbaka i stugan igen då för lite lunch!

Solen skiner på häst och kaniner...och idag fick det bli solskyddsfaktor i fejjan. Kände mig lite extra svullen i morse när jag tittade i spegeln... ingen vacker syn direkt.. men men... det är bättre nu! :) Och sen så är ju alla lite svettiga å rödmosiga här så man smälter ju in i mängden!

Backarna är fortfarande ok att åka i, men framåt eftermiddagen blir det mer tungkört, så solen legat på. Men vi..eller rättare sagt jag... kämpar på trots onda fötter och NOLL muskulatur i låren. Haha.. det är satan i gatan vad jobbigt det blir så fort snön börjar töa lite. Och man förstår ju verklgien varför slalomåkare ser ut som dom gör runt höft och lårpartiet! :)

Nu ropar Classe på mig å säger att jag ska göra sallad...då det är bäst att jag gör det!
Hej så länge...


Classe påväg upp i en utav knappliftarna


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0