Vardag igen!

Haft en bra Påsk?

Min påsk har varit bra, trots varken påskakärringar eller påskmat. Lite konstigt måste jag säga att inte fira "den traditionella" påsken med familjen. Classe var ju inte hemma, svärföräldrarna var i Köpenhamn och till Karlskoga orkade jag inte åka en helg till. Inte för att det är så jobbigt att träffa familjen (ler), men det blir töligt att åka samma väg fram och tillbaka varje helg + att det faktiskt kan vara skönt att inte ha något speciellt att göra en helg också!

Nu har jag ändå haft fullt upp med träning, städning, besök och utgång...så jag har haft en bra Påsk trots allt! Å sen så fick jagju detta söta MMS från lillebror på Påskafton som förgyllde hela dagen! :)



Alwa som Påskkärring för första gången i hela hennes liv! :) Och som faster.... så var hon ju såklart den sötaste påskkärringen av alla! :)


Kommentarer
Jenny

Men gud sicken söt liten kärring det var...Ha ha! Vad go!

2010-04-06 11:16:22
URL: http://jennyler.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0