Det var det...

Nu är snart veckans värsta dag över och jag är så glad för det... (mindre glad att Pernilla Wahlgren med son är med på Fångaran På Fortet dock.)

Och guuuud vad skönt det var att få träna av sig lite. Två timmar vattenpass blev det. Först vattenkondition 55min.. och sen vattenstyrka 55min efter det. Perfekt kombo och jag är RIKTIGT trött nu. Det är allt jobbigare än vad man tror att vatten gympa.. (för dom som aldrig prova det) sen kan man givetvis se till själv HUR jobbigt det ska vara. Men det kan man ju i "vanlig" träning också!!

Men det är verkligen sant att man mår bättre av att träna... jag känner redan att massa negativa tankar försvunnit... så nu är det bara att hoppas att natten blir god och att morgondagen känns bättre!! Kanske skulle ta och gå iväg och simma i morgon bitti.. det är ju verkligen en bra start på dagen.... men jag tror inte att jag kommer orka det. *ler*  Hur som helst så kommer jag att åka hem till familjen i Karlskoga i helgen.. och det ska bli mycket skönt!! ♥

Kommentarer
Lina Holgersson

Det skulle vara underbart snällt om du ville rösta på mej i en sak. Jag har blivit nominerad till Kalmar läns bästa blogg och skulle tycka det var så kul att vinna! Du kan väll rösta om du gillar min blogg (A) <3



Rösta här:

http://nightlife.se/content/12366



Kram //Lina Holgersson

2010-08-31 20:25:58
URL: http://lina.bubbleroom.se/
Fia

Det var as coolt!

Synd att det var där för jag bor i Linköping och det känns lite långt att åka dit för toapapper hahaha =)

2010-09-01 11:41:28
URL: http://sofsan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0