Dumlemuffins!

Okej.. jag är över 30 år och kan räkna dom (få) gånger jag bakat på en hand tror jag. :) Men i dag har jag shockat mig själv och bakat muffins för första gången i mitt liv.

Och inte vilka muffins som helst... utan dumlemuffins...


Förberedelse


Dumle att proppa i muffinsarna....


Klara för ugnen...räckte visst bara till 10 st


Klara! Dom ser jäkligt tråkiga ut... men det är väl så dom ser ut när man inte fyllt dom med bär!?



Nu ska jag bara ta hand om skiten och så ska jag ta mig ett provsmak... Om dom är goda tar jag nog med mig resten till jobbet i morgon och bjuder min grupp på mötet i morgon fm. :)

Då kanske dom blir lite glada!!

Kommentarer
Kecka

ÅH VAD GOTT!!!

2010-08-30 22:26:56
URL: http://keckan.blogg.se/
Nilla

Ja gud vilken underbar surprise när du hävde upp muffins på mötet!!!! Mitt i all skit så bara allt blev bättre!!! Så jäkla goda dom var!!! Humöret blev bättre under två timmar....sen var vi tvungna att sitta på röven vid skrivbordet igen....

2010-08-31 22:16:00

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0