Fredag!

Dagen idag har varit bättre än i går tack och lov...och det är skönt att det är lite helg så man får vara lite ledig igen.

Måste ju säga att det var gott med en liten mjukstart såhär efter semestern. Skulle inte göra mig nåt att endast jobba tre dagar i veckan. :) Mailade lite med min "elaka styvmor" idag och hon höll med om att 2-3 dagar räckte faktiskt. Men det vi också kom fram till var att det kanske skulle bli lite tomt i plånkan då tyvärr kanske...I alla fall mot det man är van vid. Så det är bara att köra på 5 dagar i veckan. :)

I kväll serveras här ugnsgratinerad lax för den som tycker det är intressant att veta? Och i morgon ska vi förmodligen iväg till ett par kompisar och ha lite kräftskiva. Det blir inget ute på Hamburgeö detta år.. vilket kanske är bra med tanke på hur förra årets kräftskiva slutade!? Ambulansfärd och några timmar på Uddevalla Sjukhus mitt i natten. :) För att sedan (smarta som vi var) ta en svart taxi hem till Trollhättan. HALLÅ ELLER... man begär väl sjuktransport när man vart på akuten eller?? Haha....

Men det finns ju inget som säger att det inte kan bli fest bara för att vi är i Trollhättan. Jag känner mina vänner rätt bra vid det här laget och det är ju ingen som direkt spottar i glaset när det är till att kalasa. Så det kan sluta hur som helst ändå!!



Kommentarer
Jenny

Låter som ni vet hur man ställer till med minnesvärda kräftkalas! =)

2010-08-21 15:00:29
URL: http://jennyler.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0