I'm a cowboygirl...

Här kommer äntligen en liten uppdatering från fröken "intesåduktigpåattblogga"!!

I kväll ska jag göra något som jag aldrig gjort... eller jo förresten... en gång tidigare har jag gjort det som en plojgrej på en företagsfest vi hade. Vi gjorde ett litet roligt uppträdande för våra kollegor...men förutom det... har jag aldrig provat på det "på riktigt"!!

Jag ska prova på att dansa line dance för typ första gången i hela mitt liv. Ha ha.. jag vet... Det låter astöntigt, men ska enligt dom som provat på det vara skitskoj. Och ja... jag gillar ju att dansa.. och vad jag minns av vårat lilla uppträdande för personalen för flera år sen....så hade vi rätt så jäkla kul då vi övade in vår lilla countrydans! Ha ha...


Jag vet så himla fult kort... men det passar ju så bra så jag kunde inte låta bli!!! :)

Hr det gick???

Det får Ni väl reda på lite senare i kväll!! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0