Nu är det jul igen...

Tomtegröt till frukost är inte del såhär på söndagen! Mums!



Nässprayen och det dagliga "nyttghetspillret" är givetvis också med! :)

Lite bättre frulle än i går kan man säga.... hihi.. Fick snällt bege mig till affären idag i stället... men idag är det sol ute, så det gjorde mig faktiskt inte så mycket. Det var alldeles tyst och stilla ute... stan har liksom inte vaknat än. Och på affären var det jag och dom söta små pensionärerna som rota i diskarna. :)



Fick även handlat kaustiksoda samt toapapper... Kaustiksodan är för att det rinner lite dåligt i handfatet just nu....och jag rensar INTE i sån skit.. Bara så Ni vet!! Och toapappret är för att jag just nu kör med mitt lyxpapper som är rosa och doftar blommor!!! :) Jag använder det ibland när Classe är borta.. för han får ABSOLUT inte använda det. (han vägrar iofs också att vi har det framme när han är hemma) Men hur som helst så är det bara till för tjejer!!
SÅ DET SÅ!!

Kommentarer
Fia

Vilket coolt papper!!Vart har du hittat det?

2010-08-31 22:45:25
URL: http://sofsan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0