Dagens!

Då har snart halva fredagen gått då... I kväll blir det fredagsmys som hela Svenska folket kallar det och i morgon blir det lite (tidigt) julfirande hemma hos Classe:s föräldrar då dom vill bjuda på lite julbord innan deras son drar ut på de sju haven. Kippe ska också vara med och jag antar att det blir utgång för grabbarna efteråt. :) Själv får jag väl traska hem å lägga mig under en filt å titta på nån bra tjej film... om jag inte redan somnat! Ha ha..



I dag är det massage på jobbet också. Man ska ju inte masseras när man är gravid men jag får sån go nack massage i stället och det är nästan bara skönare.

Härligt med fredag måste jag säga...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0