Det är dags för manikyr!!

Herre jösses hur mina naglar ser ut alltså... Efter en veckas sol och bad har den franska manikyren tappat färgen samtidigt som dom blivit så långa att en nagel till och med gick av PRECIS.

Saltvatten är inte detr bästa för lacket som är på naglarna och luckras liksom upp när man badar och solar och naglarna blir allmänt äckliga och fula! :( Men idag är det jag som åker ut och fixar till dom igen!! Vi får väl se vad vi ska hitta på den här gången... kanske får det bli lite julinspirerade toppar... eller kanske helröda naglar med glitter eller nåt annat motiv på!?




Här har Ni den HEMSKA före bilden... det är ju så at man skäms!!



Kommentarer
Caroline - gravid i vecka 36

Va roligt att hitta ännu en gravidblogg! Kommer garanterat kika in här igen :)



Jag fixade alltid mina naglar förut, tog bort dom för cirka 1½ år sedan och saknar dem fortfarande, känner mig så naken! Nu vart jag ännu mer sugen på att fixa dem igen när jag såg dina fina.



Ha en mysig dag och god jul!

2010-12-23 08:22:32
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0