Gott Nytt År!

Inte varje nyår man ligger och bloggar den här tiden...ha ha.. men vad göra för att hålla sig vaken? Nyårsstassen åkte av för ca 1½ timma sen då jag drog på mig termobrallorna för att sticka upp till fotbollsplanen och möta upp bror med festgäng för lite fyrverkerier.



Nu orkar jag nog inte byta om igen... så noga är det väl inte.. jag kör på nästa år i stället. Kotten gillar myskläder...och mammi med. Och  efter att vi skålat in det nya året är det nog bums i säng för Mia. Hade tidigare under kvällen fullt upp med att hålla mig vaken men tack vare min lilla promenad till fyrverkerierna förut så har det gått rätt bra efter det. :)

Det blir ingen nyårskrönika här på bloggen.... möjligen kommer den framöver.... eller inte alls!? Bloggen har väl inte direkt varit första prio nu under jul och nyårsledigheten... men den kommer tillbaka. I "prömis"!

Om 30 minuter är det nya året inskålat så Gott Nytt År på Er nu då så hoppas vi på ett underbart 2011! ♥

Kommentarer
Emmy Asklöf

http://www.ginatricot.com/kollektion/ccollection-p0.html#product_120812

2011-01-01 01:42:11
URL: http://emmyasklof.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0